aku sekarang tengah gila kereta MAZDA

assalamualaikum and hye dan hye kepada semua.
tajuk entry tuhh nampak tak yang aku tengah gila meroyan?
nampak tak? tak nampak? meh sini pinjam contact lens aku.hahaha.
yer,memang betul. aku tengah jatuh cinta tahapppp stage yang paling tinggi pada semua jenis kereta yang berjenama MAZDA. i repeat, jenama MAZDA.yer,MAZDA.
dengan harapan ade lah duda duda kaya or anak anak dato' tolong belikan dekat aku.hahahaha.
kenapa aku mula jatuh cinta, it's start with aku nie memangg suke mengenali dunia dunia kereta.
walaupun aku selalu tanya soalan bodoh especially dekat abg and adik aku, but i think kalau kita nak mendalami sesuatu ilmu,tak perlu rasa malu untuk bertanya kan.
okey,jangan tanya aku soalan bodoh ape yang selalu aku tanya.aku lempang kang!.hahaha.
and and rasanya dah boleh cakap lah GOOD BYE TO MY DREAM CAR EVO 10 kaler merah.
yeahh,dulu aku gila talak dengan segala jenis kereta evo.
sekarang aku dah berubah hati sebab dia tak pandai nak menjaga hati aku dan tidak langsung berkeinginan mendekati dan menyuruh aku menjadi pemandu evo itu.hahahaha,
ayat akuu nampak macam budak matang tak?hahaha.
lagi bertambah jatuh cinta bila terase kaki ini melangkah ke show room dan hati ini terus berubah.hahahhaa.
rasanya ape next dream car aku ea? aku dah nampak dah evo 10 kaler merah aku dah merajuk dan terus membawa diri.
okey okey okey,jomm tenggokk gambar dulu.dengan harapan aku dapat bermimpi memandu dengan penuh belagak kereta kereta keretaa di bawah.weee~~









DAPAT TAK AKU MENJADI PEMILIK DAN MEMANDU DENGAN BERGAYA KERETA IDAMAN AKU?;D

Catat Ulasan

0 Ulasan