Kolam Air Panas Ulu Legong,Baling Kedah

assalamualaikum and hye hye readers!
tetibe terase nak menulis benda benda yang dah lepas nie semua sebab aku belek belek belek dan membelek balik gambar gambar tagged photos dekat facebook.lantas hati ni terase nak share kan tempat yang menarik feeling feeling buat program short vacation lah kan.ahaks!.honestly sepaking,aku sebenarnye lebih suke pergi tempat tempat yang kita dapat lihat sendiri keindahan alam semulajadi as compare tuh pergi ke bangunan pencakar langit as for sure buatan manusia kan..and i do love jungle trekking, buat something yang challenging muka peluh peluh selekeh selekeh tak yah nak tepek make up.hahhaha.. is just because i love to be natural..hehehhe. back to the topic is all about kolam air panas, sepanjang umur 22tahun nie aku rse 2 tempat kolam air panas je yang aku pernah pergi, satu dekat johor satu dekat kedah.so entri ni nak fokus yang dekat kedah punye..


dah pernah menjejakkan kaki ke kolam air panas nie 2 ke 3 kali? 2kali kot.. if i am not mistaken, pergi pun dengan classmate dan aku sarankan especially yang perempuan tuh better pergilah dengan geng geng lelaki.tapi,korang jangan terkejut, makin lewat malam like 2-4pagi makin ramai tau dan makcik makcik pakcik pakcik pun dok berendam dekat situ dan kebanyakkanya yang aku nampak konvoi ramai ramai, keluarga keluarga pun menghabiskan masa diorang berendam dalam air panas tuh.
oh,frankly speaking kolam air panas nie banyak kebaikannya tau and that why makcik makcik and pakcik pakcik sanggup 'stay up' (hahhahaha) dekat situ. antaranya dapat melegakan sakit sakit dekat kaki, lenguh lenguh dan ade jugak yang aku baca dapat merawat penyakit kulit. so, pada yang workaholic mungkin dapat reduce stress dengan berendam dekat situ. and and and and i recommend this to students yang duduk dekat2 area situ especially UiTM Kedah sebab aku student situ dulu.hehehe.. please please go and have a short trip konvoi among your classmates.. tapi pastikan korang memandu dengan elok elok lah. sebab jalan nak ke situ ade yang gelap dan waktu yang ideal untuk korang ke sana pun pukul 12 malam ke atas kan..might be mengantuk so belilah benda kunyah kunyah banyak sambil berendam boleh berkelah kat situ.hahahha..


24 disember 2012



19 oktober 2012




**ade je geng perempuan bersama dengan aku, cuma takde gambar** hehehhe
psst; people might think that tak elok lagi lagi perempuan keluar malam malam kan.. i guess is your mind to think that.. for me, as long as you know yourself then you might be okay to handle this situation. ;)

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. bestnya kalau dapat gi kolam air panass..

    dari segmen HAWA
    http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/09/birthday-giveaway-by-cik-hawa.html

    done follow sini

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.