111/366 : Bila Blogger Tegur Aku !



Assalamualaikum dan hai kepada semua . Fuh , hari ini dah hari ke 111 kita berada dalam tahun 2016. Jadi untuk hari ini , aku nak bagitahu korang juga , aku dah ubah design blog aku . Cantik kan ? HAHAHA . Puji diri sendiri . 

Cerita nya , beberapa hari lepas , aku meluahkan rasa sedih sedikit sebab komen dekat blog aku semakin sendu dan kosong ! Sedihnya yang amat . Hahaha . Ini luahan sedih aku tu .
Kemudian semalam macam biasa aku post entri diary of the day aku . Bukan itu sahaja , aku share kan sekali dekat group blogger yang ada dekat facebook .

Tiba tiba , ada seorang blogger ini komen dekat post aku tu . "Dah tengok , tapi tak boleh komen " . Aku macam what ? Terkejut . Baru tahu kenapa punca komen aku semakin sendu semenjak aku tukar template sebelum ini .

Untuk blogger , Shiqeen Sattar . Terima kasih kerana alert dan sudi tegur ain ! Ain sangat sangat menghargainya . Yelah , kadang dah sedap edit template blog tu sekali ada silap senget . Haaa , punyalah lama aku tak sedar perkara ini , dan semalam ada orang sudi tegur aku . Aku rasa terharu yang teramat .

Hasil daripada teguran itu , aku terus tukar template blog aku menjadi seperti sekarang . Alhamdulilah , terus masuk komen komen . Terima kasih ! Terima kasih juga kepada yang sudi komen dan baca diary of the day aku ini ! 

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Alhamdulillah masalah selesai..

    BalasPadam
  2. Setiap blogger pasti ingin tiap update blog banyak rekan yang singgah n memberi komen tentang apa yang kita update.
    Tapi terkadang kita lupa bahwa rekan harap blog kita yang dikunjungi itu harus cepat loadingnya
    Selain loading blog yang cepat tentu rekan ingin mudah memberi koman.
    Maaf bila Ade salah atau silap.. :)

    BalasPadam
  3. Itulah yang cuba disampaikan tapi x tahu macam mana. Akhirnya boleh dah komen ur blog :)

    BalasPadam
  4. patut lah haritu nak komen tapi tgk mcm comment box tak ada. ingatkan line internet sy yg slow thats why kotak komen tak muncul haha nasib baik ada yg tegur kan kak :)

    BalasPadam
  5. haaa da blh komen pun..! Btw, background blog kita sama.. polkadot. =D

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.