kucing vs ikan laga

assalamualaikum and selamat hari-hari kepada semua !
hari yang mulia nie aku nak cerita lah hal rumah sewa kitorang nie.
hahahahhaa.nak tergelak pon ade,nak maki hamun sumpah seranah pon ade.
okey,nie lah padah nya bila dekat rumah sewa aku nie bela kucing dengan ikan.
okey,aku memang suke bela ikan + kucing(dulu lah).
baru jerk dapat ikan laga tuh. rasa nye tak sampai seminggu pon lagi aku bela.
then,balik jerk dari kelas tadi.
housemate aku pon dok pekik "ain,ikan kau dah kena makan dengan ryan".
perghhhh,wa kan balik dah penat.pastu dengar berita tak baik kan.
memang darah aku menyirap ar.
terus aku tengok mana ikan aku.
dan dan aku terus melempang ryan.sorrryyyyyyyy.kucing oren belang belang!
aku betul betul marah tahap cipan even aku tau tuh kucing kot.mana ade akal nak fikir bagai.
haishhh,,aku memang kejam bab bab gini!hahahhaa.
banyak kali jugak aku istigfar.said to myself "sabar ain,sabar ain"
dah lama aku tak marah gila gila macam tadi.
and my housemate said to me "its just a fish lah, maybe dah memang ajal dia macam tuh".
hahahhahaa.sambil tengok cerita Soffiya tuh,aku pon dok berimaginasi dengan atiqah.
macam mana ehk si ryan tuh boleh berlaga dengan ikan laga.hahahhaa.
ishh,ikan laga kot....bukannye ikan sepat ker,ikan puyu ker...hahahhahaa.
mesti ikan laga aku tuh tengah dok berenang renang dalam perut ryan..hahahahha.
macam macam siot imaginasi..hahahahaa.
tetiba si ryan tuh dok main main dekat sliding door and suddenly atiqah ckp
"eyh,tu lah ikan laga tuh..dia still hidup lagi lah".
so,cepat cepat dia selamatkan nyawa ikan tuh...hahahahha...
sadly,ekor ikan tuh dah terputus.and now,tengah nyawa nyawa ikan kot.
aku redha kalau dia mati.
sorryy,syahid! akak tak jaga ikan yang syahid bagi tuh elok elok.hurmmmmmm **
haishhhh,,this is the first time aku tengok insiden nie..sumpahh,,tergelak habis lahhh...
what can i say , if you all ade bela both of cat and fish, BEWARE! it might be happened to your life.hahahahhaa.
chow chin chie....
stay chill.stay smile.
AKUAINKAUSIAPA.BLOGSPOT.COM

Catat Ulasan

0 Ulasan