1 Dah ! 4 Entah Bila !

Ahaaaa ,, cuba teka ape kebenda tajuk entri tu 1 dah ! 4 entah bila ! Curious tak nak tau ? Ke aku seorang je yang syok sendiri taip cerita aku . Hahaha . Okay , this entri nak kata buat promosi tak la juga kan . Tapi is a part of promoting i guess . Hahaha

Ceghita nya macam gini , seorang dari geng kami dah pun officially jadi isteri orang . Kami ni dari matrik kenal . Semua jenis gila gila padahal tak sebilik , ada yang tak sama kelas , tak sama course pun . Yang sama ialah sama blok kolej kediamaan je , yang tu la punca segala gala kenapa kami boleh jadi bff (bestfriend forever) . 
Alhamdulilah , one of our geng dah selamat berkahwin . Tahniah buat kau eiyra ! Semoga menjadi isteri yang solehah , jaga rumah tangga elok elok tau , dan dan apa lagi nak cakap ehk ! Hahaha . Oh , sebenarnya masa kau tunang dulu , aku agak sebak sikit la sebab tak percaya kau dah nak jadi isteri orang time tu . Tapi time kau kahwin hari tu , dorang pulak yang rasa sebak lagi lagi ecah dgn elly . Si lela jenis brutal pasal tu tak ada perasaan . Ceh wah , aku rasa kita ni memang geng gila gila terlampau sangat . Terima kasih Allah sebab temukan aku dengan mereka . They are super duper awesome . After habis matrik tu , pernah jumpa eiyra time tunang dia , jumpa elly time dekat senawang , jumpa ecah dekat uitm seri iskandar , jumpa lela dekat jb . Tu je la . Time kahwin eiyra ni la kitorang berkesempatan reunite together . Okay , i guess we must have a reunite again . Nak nak sangat ! Sebab lepak dengan diorang ni memang aku kerja nak gelak je . Layan kepala gila diorang . Hilang semua rasa stress . Hehe . So , who's next ? Aku ? Wohoo . Planning kahwin memang langsung tak ada dalam kepala otak ni . Target pun lambat lambat lagi . Hee , 

Okay ! Jom layan gambar dulu yer ! 


ni masa eiyra tunang ! cantik kan pink & purple theme


malam selepas nikah , siap ade sanding dan kompang lagi ! wuwutt !




yeay , dekat pelamin . sweet kan :)

the best friend forever and ever . i love them so much .1 orang dah , 4 entah bila ! hahaha .


** OH ! tak sangka dah dulu dulu makan meggi sama sama , stay up sama sama , lepak sama sama tidur pun sama sama , outing sama sama tak sangka dah dah kena rasa kahwin kahwin ni ! ahaha . 

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. pengantin and awak cunnn :)

    BalasPadam
  2. cntik pengantin tuh n warna die mmg naik sgt seri pengantinnya ;)

    BalasPadam
  3. Amboiii,,ni yg wat rsa teringin nk kawin nii,,hhehe

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.