61/366 : DIARY OF THE DAY - 1 MAC 2016

 



Assalamualaikum dan hello kepada semua .  Hari ini dah bulan tiga . Cepatnya masa berlalu kan . Dah masuk bulan mac ini , entri Diary of the day pun dah masuk entri ke 61 . Rasa macam baru je terasa keinginan dihati nak kosisten update blog . Alhamdulilah , semakin kosisten .  Jadi  , untuk hari ini aku nak update tentang :

  • Respon pembaca Diary of the day !
Aku bersyukur sangat ada yang sudi membaca , ada yang siap komen dan bermacam lagi komen yang aku dapat . Terima kasih . Cuma jangan lah cakap aku sombong please . Hahaha . Yang kelakar , aku friendly okay . Hahaha . Cuma ada lah sedikit pemalu . Pemalu lah sangat . Kadang aku on blog ini taip dan terus publish , tak sempat pun nak tengok komen ke . Jadi , maafkan saya yang lemah lagi kerdil ini ye . Tapi , aku tetap nak cakap terima kasih yang teramat sangat sebab komen komen dari pembaca lah aku jadi lebih bersemangat nak update blog akuainkausiapa ini . Maceh yer !


  • Terus buat , buat , buat dan buat .
Kenapa aku letak qoute "Stop Saying "I WISH " ,  Start Saying "I WILL" " . Jawapannya ialah kepada Diary of the day ini sahaja . Aku dah ada dalam dunia blog ini boleh lah agak lama . Tapi , disebabkan aku ini asyik berwish sahaja without take action , its useless bebeyh ! . Hahaha . Maksudnya kalau kita asyik sembang , " Aku ingat nak kosisten update blog tapiii....." . Ok . Bai ! Asyik bertapi bagai takkan nampak kan progres kau ke arah apa benda yang kau nak capai . Alhamdulilah , kalau aku tegas dengan apa impian aku , tak mustahil akan dapat result yang bagus . Misalnya , kosisten update Diary of the day ini hari hari . Ye , memang susah . Bila laptop kau problem macam apa yang aku alami sekarang ini , itu tak menjadikan satu penyebab sebab aku sanggup mintak pinjam laptop ayah aku ini . Bukan itu sahaja , selalunya aku update pakai ipad which aku tak berapa suka sket . Aku lebih suka update pakai laptop . Tapi , bila kita hadapi cabaran dengan apa impian yang kita nak capai itu , Insyallah ianya akan dapat hasil yang bagus . 


Jadi , korang yang asyik "I WISH I WISH I WISH " bagai itu , why not korang start buat apa yang korang dok wish wish kan itu . All the best ! Assalamualaikum :)

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. I will ... :)

    Jemput baca dan komen di entri

    3 Sebab Kenapa Ramai Orang Kita Muda-Muda dah Papa Kedana?

    http://www.erazfadli.com/2016/03/3-sebab-kenapa-ramai-orang-kita-muda.html

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.