91/366 : DIARY OF THE DAY -31 MAC 2016




Assalamualaikum dan hello kepada semua. Hari ini aku terpaksa update diary of the day aku seawal dan secepat yang mungkin . Hehehe . Alhamdulilah, allah masih berikan aku kesempatan menjenguk blog yang sendu ini . Jadi ,untuk hari ini aku nak cerita tentang :


  • Kawan yang kahwin aku yang sibuk ! 
Ini lah sebab aku update blog seawal dan secepat yang mungkin . Hari ini aku tidur rumah kawan aku tuh . Sebab esoknya dia nak nikah dah . OMG ! Sorang sorang kawan aku kahwin . Apakan daya , aku pun memang belum lagi fikir nak kahwin plus aku memang tak bersedia langsung . So , buat apa nak terkejar kejar benda yang kita memang tak ready . Hahaha . Kebetulan , malam ni kawan aku nak berinai sekali so dia suruh aku datang awal awal sebab boleh mengendeng berinai sekali . Hahaha , aku memang paling teruja bila bab bab event event ni . Sebab aku suka tolong apa yang patut so that majlis itu dapat berjalan dengan lancar . Entahla kadang kadang aku lah manusia paling over mengalahkan kawan yang nak kahwin tuh pulak . Aku teringat kawan aku pernah cakap "ain ni memang tau , baju mesti over dari pengantin" . Hahaha . Nak buat macam mana , aku sangat excited sebab aku nak kawan aku tu rasa happy pada wedding day dia!


  • Sejak bila aku Layan korea ?
Untuk sepanjang minggu ini , aku memang melayan cita korea je sebab penangan kawan aku lah ni . Suruh memaksa aku tengok cerita itu so that aku lagi terinspirasi dengan misiku kurus aku ini . Cerita Oh My Venus ! Bayangkan aku asyik kena perli je dengan abang aku . Jenis aku pula kalau dah tengok make sure nak habiskan episod tuh cepat cepat . Hari ini tinggal last episod je ! Haaa , hahahaha . Kawan aku yang suruh aku layan aku tuh cakap , " amboi cepatnya ain tengok . Dah kemaruk cerita korea leteww" . Jujurnya tidak ! Hahaha . Aku ini jenis manusia once aku start tengok , aku mesti nak habiskan nak tahu apa ending cerita tuh . 


So , cukuplah cerita aku pada hari ini . Aku doakan semoga hari korang mendapat keberkatan daripada ALLAH . Assalamualaikum ;)

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. hehehe.. tp betul la dear. biasanya kawan/cousin yg kawen kita lebh excited. Bukan apa.. tumpang happy n bahagia =)

    BalasPadam

Blog ini merupakan blog peribadi yang ain jadikan sebagai 'Diary of the day'.Sorry la kadang ain guna, “ain” kadang “aku”.Perasaan membaca ni kadang lagi sedap ber “aku”.Kes itu kita letak terus “akuainkausiapa”.Hahaha.